Blizzard Entertainment tarafından geliştirilen Diablo IV, erken erişim ve açık betası için Korunak adlı küçük bir bölümünü 17 Mart ve 24 Mart hafta sonlarında dünya genelindeki oyunculara açtı. Toplamda 61,5 saat oynama süresiyle birlikte 29 milyardan fazla canavar öldürüldü ve 2,6 milyon Beta Kurt Bohçası kazanıldı. Beta hafta sonu boyunca birçok oyuncu geri bildirimlerini paylaştı ve geliştirme ekibi de bunları oynanış verileriyle birlikte inceleyerek oyunun haziran ayında çıkacak versiyonunda yer alacak çeşitli düzeltmeler ve güncellemeler yaptı.
GÜNCELLEMELER
- Mahzenler artık tamamlandığında her zaman bir sandık ödülü sunacak. Ayrıca bir zindan etkinliğinin ortaya çıkma şansı arttırıldı.
- Bütün karakter sınıflarının çeşitli yetenekleri düzenlendi.
- Bütün bölgeleri kapsayacak şekilde birçok zindanda geçilmiş kısımlardan geri dönme ihtiyacını en aza indirmek adına iyileştirmeler yapıldı. Zindan etkinliklerinin de ortaya çıkma şansı artık daha yüksek.
- T’chort, Malnok ve Vhenard gibi baş düşmanlar yakın dövüş karakterlerinin yaşadığı zorluk açısından yeniden değerlendirildi. Sonuç olarak saldırı ve dövüş mekaniklerinde değişikliklere gidildi. Kasap’ın zorluk seviyesi de yeniden ele alındı. Artık Dünya Kademesi III ve IV’te daha zorlu bir mücadele sunacak.
- Çeşitli deneyim iyileştirme düzeltmesi yapıldı. Tüm sınıflar artık uygun bekleme sürelerine sahip kitle kontrolü bozma yeteneklerine erişebiliyor.
- Sohbetin artık ekranın sol tarafında görüntülenmesi ve sans serif yazı tipinin yeni bir serif yazı tipiyle değiştirilmesi de dâhil olmak üzere kullanıcı arayüzüyle ilgili çeşitli sorunlar giderildi.
Cevap bırakın